Vedere difuză


vedere difuză

O televiziune din Turcia, care difuza și punctele de vedere ale opoziției, a fost închisă la mai puțin de o lună de la inaugurare Foto: Facebook Un post de televiziune privat din Turcia, care a difuzat punctele de vedere ale opoziţiei prokurde, s-a închis la vedere difuză puţin de o lună după ce a fost lansat.

Directorul postului a declarat că patronul a cedat vedere difuză venite din partea guvernului, într-o țară criticată în mod regulat pentru atingerile aduse libertăţii presei, informează sâmbătă AFP, preluată de Agerpres.

vedere difuză

Olay TV, care aparţine majoritar unui fost ministru și om de afaceri, Cavit Caglar, a început să emită pe 30 noiembrie şi a fost nevoit să-şi suspende programul vineri. Închiderea emisiei a fost anunţată în direct la postul de televiziune. Cavit Caglar a declarat că a luat decizia de a-şi retrage investiţia pentru că linia editorială a postului era prea apropiată de opoziţia prokurdă, însă redactorul-şef al postului îl acuză că pur şi simplu a cedat presiunii guvernului.

vedere difuză

Directorul executiv al postului, Suleyman Sarilar, a explicat că redactorul-șef a căutat să menţină echilibrul între toate componentele societăţii turce, foarte polarizată. Cavit Caglar - n. Postul a încetat să emită după viziune omonimă anunţ. Turcia este frecvent criticată pentru subminarea libertăţii presei şi este clasată de Reporteri fără Frontiere pe locul din cele ale clasamentului cu privire la situaţia jurnaliştilor şi plasarea lor în detenţie.

vedere difuză

Marea majoritate a principalelor mass-media din Turcia aparţin unor apropiaţi sau aliaţi ai preşedintelui Recep Tayyip Erdogan.