Trăind atât de grozav despre vedere


trăind atât de grozav despre vedere

Pentru a repara răul făcut te invit să faci un exercițiu ușor. Nu ai nevoie decât de un creion și de lumină naturală.

trăind atât de grozav despre vedere

Exercitii pentru homeopatie în oftalmologie vederii Ține creionul în fața ta, la distanța la care poți citi. Concentrează-ți privirea către vârful creionului și menține-ți atenția care exercițiu de vedere se îmbunătățește de minute Du creionul la o distanță de un braț și privește 5 minute vârful și 5 minute capătul creionului. Ținând creionul la o distanță de un braț, privește-i vârful și apropie-l încet de vârful nasului.

trăind atât de grozav despre vedere

Îmbunătățirea vederii cu exerciții yoga Nu îți lua privirea de la creion în timpul acestui proces, dar oprește-te când vezi doua creioane. Închide ochii câteva secunde. Deschide ochii și îndepărtează treptat creionul privind-i vârful. Încălzește-ți palmele și pune-le pe pleoapele închise pentru a relaxa ochii.

trăind atât de grozav despre vedere

Acest exercițiu este o modalitate de a antrena retina, membrana sensibilă din cadrul ochiului Alte metode pentru a îmbunătăți vederea: Păstrează umiditatea ochiului. Clipitul sau soluțiile speciale te pot ajuta să ții ochiul umed. Odihnește-ți ochii!

trăind atât de grozav despre vedere

Fă pauze dese și închide ochii. Vestea buna este ca pentru toate aceste probleme exista solutii astfel ca va puteti corecta vederea cu ajutorul lentilelor de contact sau puteti face operatii cu laser, datorita medicinei moderne. Insa, exista si alte tactici care va ajuta sa aveti o vedere mai sanatoasa.

Folosește ochelari de soare cu protecție UV. Ultravioletele și praful pot dăuna vederii Dormi cel puțin 7 ore. Somnul relaxează muschii ce susțin vederea.

Iubesc - nu există nicio vină - Toate aceste patru culori. În ochii ei strălucește un vis și o lună, Au stele și dragoste, iubire de la Dumnezeu, Ochii ei sunt frumoși și tandri, În ele, calea duce mereu spre inimă.

Mănâncă alimente bogate în betacaroten: morcovi, caise, affine etc Folosește suplimente alimentare: omega 3 și vitamina C previn deteriorarea țesuturilor.