Îmbunătățirea vederii, îndepărtarea blocurilor din subconștient


Gimnastica pentru ochi: din practica lunetistilor Ochelari Adesea, rolul vederii în filmare este redus la controlul preciziei combinării vederii frontale cu punctul sau zona vizată, dar această parte a lucrării nu necesită pregătire și nu trebuie dezvoltată. Viziunea la nivel subconștient afectează procesele motorii.

Ochiul nostru este un organ al sistemului nervos central adus la periferie. Sub controlul său și influența organizatoare, are loc toată activitatea musculară coordonată complexă, care asigură fotografierea precisă.

Subconștient - comunicare, gestionare, lucru cu subconștientul. Subconștient - Ce este Subconștient - comunicare, gestionare, lucru cu subconștientul. Subconștient - Ce este Bună ziua, dragii mei cititori! Aș vrea să abordez astăzi, ei bine, un subiect foarte interesant.

La baza tuturor defectelor vizuale stă tensiunea, care poate fi mentală sau nervoasă, emoțională, asociată cu o tulburare de bioritm. Exercițiile fizice pentru organism au efecte benefice asupra ochilor, dar acest lucru nu este suficient, ochii au nevoie de propriile exerciții. Înmulțirea complexă a sănătății medicale și medicale Scopul palmei este de a oferi liniștea și relaxarea ochilor.

Palmingul ajută la relaxarea mușchilor ochilor, activând simultan celulele lor nervoase și ameliorează tensiunea din mușchii care mișcă ochii într-o direcție sau alta. Încălcând funcționarea lor sincronă Palmingul trebuie efectuat în mod regulat, în porții mici. Exercitarea corectă asigură relaxarea perfectă a mușchilor oculari.

Conectează corpul uman cu toate structurile informaționale ale lumii. Nu există o singură boală, are multe lanțuri cu diverse complicații și boli primare. Pregătirea viziunii poate avea loc prin vizualizarea imaginilor. Și dacă nu mă credeți, atunci puteți citi acest articol, iar opinia dvs. Conţinut: Poze pentru ochi Știți că cu ajutorul desenelor vă puteți antrena privirea?

Dacă reușiți să atingeți această stare și vedeți un spațiu complet întunecat în fața dvs. Ochii trebuie să fie închiși în timpul acestui exercițiu. Poziția de pornire: așezați-vă pe un scaun, îndreptați degetele și așezați palmele pe ochii închiși. Linia de intersecție a bazelor degetelor mici, ca un templu de ochelari, ar trebui să treacă peste podul nasului. Nu strângeți degetele, relaxați-vă încheieturile și coatele. Pentru a obține o relaxare adecvată, așezați coatele pe genunchi sau pe masă.

Gâtul trebuie să fie pe linie dreaptă cu coloana vertebrală. Nu acordați atenție petelor, paietei și cercurilor colorate îndepărtarea blocurilor din subconștient plutesc în fața ochilor, nu vă concentrați și nu vă concentrați ochii asupra lor. Mai bine imaginați-vă peisaje frumoase și calme. Antrenament fizic.

Gimnastica pentru ochi: din practica lunetistilor

Exerciții de lunetist Fotografierea din brațe mici pușcate nu este o activitate activă fizic în sensul larg îmbunătățirea vederii termenului. Dar, în ciuda acestui fapt, antrenamentul fizic este o parte integrantă și importantă a antrenamentului general al unui lunetist, ca orice alt luptător.

Și există o serie de caracteristici pe care ar trebui să le acordați atenție. Fotografierea precisă necesită un nivel ridicat de coordonare din partea trăgătorului.

Un alt punct este aparatul vestibular, care ar trebui să fie, dacă nu ideal, apoi aproape de ideal. Aceste două puncte ar trebui să se completeze reciproc și să funcționeze ca un ceas elvețian. Cel mai mic eșec va duce la o lovitură inexactă, iar în condiții de luptă, o dor vă poate costa viața și tovarășii.

Trebuie remarcat faptul că aproape toate dispozițiile privind fotografierea și opțiunile de fabricație la fotografierea cu o pușcă lunetistă nu sunt naturale pentru o persoană, în timp ce le stăpânește în faza inițială, este necesar să depășești disconfortul și ceva efort.

Amintiți-vă o dată pentru totdeauna: diverse săli de sport, balansoare și altele asemenea sunt contraindicate pentru lunetist.

  • Lucrează despre viziune
  • Prin ironie crudă, o persoană începe să schimbe realitatea în care există, tocmai în ziua, ora și minutul în care încetează să reacționeze continuu la aceasta.
  • TGN9 - Exercitii oculare - wp - List | Diigo
  • Metoda de restaurare a vederii naturale a ajutat - raduafrim.ro
  • Făcând operație oculară
  • Viziune la minus 2
  • Corectarea spectacolului pentru hipermetopie la copii tabel de testare a viziunii pentru drepturi, cum se vindecă medicina pentru vedere refacerea vederii oculare.
  • Cum să înveți să vezi o imagine într-o imagine stereo - Ochelari

Nu vă lăsați transportat cu o barilă și gantere, puterea funcționează cu greutăți mari. Un corp pompat este frumos, dar nimic mai mult. Faptul este că masa musculară puternic dezvoltată nu este adaptată la o lucrare dovedită în mod clar, netedă, foarte coordonată. Astfel de mușchi funcționează jalnic, predispus la contracții spontane, uneori spasme. Toate acestea afectează în mod negativ atât stabilitatea trăgătorului cât și acuratețea fotografierii. Mușchii ar trebui să se dezvolte uniform și cu moderație, fără fanatism și îmbunătățirea vederii.

Schema de antrenament aproximativă este următoarea: alergare - de ori pe săptămână, exerciții pe bara orizontală - de ori pe săptămână, îndepărtarea blocurilor din subconștient barele neuniforme - de ori pe săptămână, exerciții pentru dezvoltarea presei abdominale - de ori pe săptămână. Exercițiile pe bara orizontală și barele inegale alternează, adică dacă azi exersezi pe bara orizontală, atunci mâine pe barele neuniforme, poimâine din nou pe bara orizontală etc.

Acest lucru se datorează faptului că grupele musculare ar trebui să se odihnească suficient după exerciții și să aibă timp pentru a se recupera. Principalul lucru înainte de a alerga și a face exerciții pe echipament sport este să vă încălziți bine și să vă încălziți.

îmbunătățirea vederii, îndepărtarea blocurilor din subconștient

Nu uitați exercițiile de întindere. Următoarele recomandări se bazează pe experiența personală. Alergare Chiar și grecii antici au spus: dacă vrei să fii puternic - aleargă, vrei să fii frumos - aleargă, vrei să fii inteligent. Alergarea dezvoltă absolut toți mușchii picioarelor, are un efect benefic asupra inimii, crește rezistența generală a organismului și ajută la saturarea acestuia cu oxigen, îmbunătățește circulația sângelui și întărește coloana vertebrală.

În primul rând, cumpărați-vă pantofi de alergare adidași de înaltă calitate. Este pentru alergare, nu pentru mers pe jos. Doar de-a lungul căilor forestiere, plantațiilor forestiere, cărărilor de murdărie departe de autostrăzile aglomerate.

Rulați corect: corpul și mai ales spatele sunt drepte, umerii sunt dislocați, picioarele nu sunt aruncate înalte, trei pași - inspirați, trei - expirați, respirați fie doar prin nas, fie inspirați prin nas, expirați prin gură.

Impulsul nu trebuie să depășească de bătăi pe minut, dacă depășește, atunci încărcările sunt excesive și trebuie reduse.

îmbunătățirea vederii, îndepărtarea blocurilor din subconștient

Nu încetați să alergați brusc, încetiniți treptat, apoi mergeți încă de metri cel puțin. Doar nu exagerați, altfel puteți să vă poticniți, să vă pierdeți în propriile picioare, să cădeți și să vă răniți. După alergare, faceți o scurtă încălzire pentru a vă pregăti pentru exerciții pe echipament sportiv.

Am o viziune de 120%

Cu acesta, puteți dezvolta perfect aproape toate grupele de mușchi deasupra taliei: brațele, brâul de umăr și trunchiul. Tendoanele sunt întărite. Tragerea pe traversă se poate face cu o prindere de sus directă sau îndepărtarea blocurilor din subconștient jos spatestrângere îngustă, medie sau lată. În funcție de strângere, accentul de sarcină se schimbă, adâncimea este mai largă, cu atât este mai mică sarcina pe mușchii brațului și cu cât este mai mare sarcina pe mușchii spatelui și invers, cu cât este mai îngustă, cu atât este mai mare sarcina pe mușchii brațului.

În plus, cu toate tipurile de pull-up-uri pe bara, mușchii pectorali sunt parțial implicați. Trageți în sus pe traversă ar trebui să fie netedă, fără a tresări și a răsuci. În mod ideal, la vârful amplitudinii mișcării în sus, pieptul ar trebui să atingă sau să atingă aproape traversa, în timp ce spatele este drept, atunci mușchii sunt implicați în muncă cât mai mult.

îmbunătățirea vederii, îndepărtarea blocurilor din subconștient

Este mai bine să faceți două trageri în mod corect decât zece în mod incorect. Dacă trebuie să întăriți relativ rapid mușchii, de exemplu, opțiunea de a tresări și a încetini, în acest caz, mușchii funcționează mai intens. La efort în sus - expirați prin nas sau pe gurăla relaxare în jos - inspirați prin nas. Pentru numărul de abordări, apucări și repetări - vezi pentru tine. Fiecare persoană este individuală. Media generalizată, pentru un început, 3 seturi de 5 repetări vor fi suficiente, crescând treptat numărul de repetări la și chiariar numărul de seturi la Baruri Un alt echipament sportiv foarte bun pentru dezvoltarea musculaturii.

Odată cu apăsările verticale clasice pe barele inegale, mușchii brațului în special triceps se dezvoltă, mușchii brățării umărului, mușchii pectorali și mușchii oblici ai abdomenului sunt de asemenea surprinși.

îmbunătățirea vederii, îndepărtarea blocurilor din subconștient

Recomandările generale pentru efectuarea exercițiilor sunt aceleași ca și pentru tragerea în sus pe bara orizontală, cu propriile sale caracteristici, desigur. Deci, atunci când vă deplasați în jos, este necesar să coborâți cât mai jos pe bare, cu cât mai jos - cu atât mai intens lucrează mușchii.

După numărul de abordări și repetări - individual. Un alt exercițiu foarte bun pentru cei mai mult sau mai puțin îmbunătățirea vederii fizic reabilitare viziune împingerile de pe bare în poziție orizontală. Se dezvoltă perfect mușchii pieptului, brațelor, umerilor, spatelui superior.

Deveniți într-o poziție de pornire pe bare ca în cazul apăsărilor verticale, aruncați înapoi ambele picioare pe ambele rafturi și găsiți-vă într-o poziție orizontală cu fața la pământ, după care sunteți aruncați de la sol.

Mișcare în jos - inhalare, mișcare în sus - expirați. Cu cât mergi mai jos, cu atât mai intens îți lucrează mușchii. Împingeri de la podea, sol, altă suprafață Suprafața trebuie să fie orizontală și uniformă. Dezvoltă musculatura în principal la brâu toracic și umăr, precum și suprafața posterioară a mâinilor.

Sunt spălate cu accent pe palme, pentru cele avansate - pe degete și pumnii. Tot aici, totul este pur individual.

Își revine vederea în timp

Recomandările principale sunt aceleași ca și pentru împingerile orizontale pe barele neuniforme. Exercițiu abdominal Trebuie făcute zilnic. Trebuie amintit că înclinarea torsului în sus, de exemplu, pe o bancă de sport cu un cârlig pe traversă sau pe o placă înclinată, dezvoltă mai mult partea abdominală, ridicând picioarele până la bara îndepărtarea blocurilor din subconștient pe scara sportului sau bara orizontală - partea inferioară abdominală.

ÎMBUNĂTĂŢIREA VEDERII, ÎN MOD NATURAL

Exerciții pentru antrenarea aparatului vestibular Aparatul vestibular este un sistem mic, dar complex. Responsabil de coordonarea mișcărilor, îmbunătățirea vederii, percepția mișcării corpului și a capului în spațiu.

Cu alte cuvinte, este un organ al echilibrului. Tehnic, este localizat în urechea internă. Receptorii săi sunt iritați atunci când mișcă sau înclină capul, în timp ce apar îndepărtarea blocurilor din subconștient musculare reflexe care test de precizie vizuală la îndreptarea corpului și la menținerea poziției sale în spațiu.

Pentru un lunetist, este arhivat un aparat vestibular bine dezvoltat.

Program negativ. Diagnosticul prezenței programelor negative

Cred că nu este necesar să explicăm de ce. Deci, poziția de pornire este în picioare, picioarele împreună, brațele întinse, palmele deschise. Începeți să rotiți în jurul axei sale de până la 10 ori. Primele ori puteți încet, dar cu fiecare antrenament, creșteți viteza și numărul de rotații. Acesta este un exercițiu foarte bun. Fă-o prima dată acasă, poți cădea din obișnuință.

Subconștient - comunicare, gestionare, lucru cu subconștientul. Subconștient - Ce este

Al doilea exercițiu. În picioare, cu lățimea umerilor de la picioare, înclinați-vă înainte și apucați unul dintre picioare sub genunchi cu mâinile, oricum care este mai convenabil. Fixând privirea în punctul dintre degetele mari, începeți să rotați rapid în jurul acestui punct, de 10 ori pe una și de 10 ori în cealaltă direcție.

Treptat, trebuie să aduceți numărul de rotații la cel puțin Înot Relaxează perfect și dezvoltă toate grupele de mușchi fără a-i încorda. Înotă cât de des poți, în stiluri diferite și cu viteze diferite.

Cum să înveți să vezi o imagine într-o imagine stereo

Acesta este un plus foarte bun la exercițiile de mai sus. Antrenarea ochilor Nicăieri fără ea. Citiți cu suficientă lumină ambientală și niciodată în transportul public sau într-o mașină în mișcare.

Primul exercițiu: așezat sau în picioare vertical, cu capul drept, cu privirea înainte, rotirea cu ochii într-un cerc stânga-dreapta, de ori în mai multe abordări.

Al doilea exercițiu: cel inițial, fără a schimba poziția capului, alternativ, privim maximul sus, dreapta, jos, stânga, sus și mai departe în funcție de secvența dată. Al treilea exercițiu: același, stând pe stradă sau lângă fereastră, privește obiectul cel mai apropiat, apoi privește obiectul mai îndepărtat, apoi la orizont și în ordine inversă.